lördag 22 februari 2014

Prylar

Dem sista prylarna till Jakob (och mig) är nu inköpta. :) 
det var mest sårvård och sånna ganska viktiga saker som inhandlades.
Men jag köpte även lite stallkläder till mig, ett par skor äääntligen. Mina ridstövlar är ju trasiga. Men nu köpte jag skor med chaps till istället, det räcker ju eftersom att jag inte kommer ha tid att rida så mycket nu:)
Alltså jag är så nervös så ni förstår inte. Jag är inte nervös över att äga en häst eller så men det här innan han är hemma. 
Att det är något som kommer gå fel när jag ska ta hem honom. Nu när jag inte lyckades fixa en transportkompis till honom....
Men aa jag hoppas att det går bra. 
In med han i transporten bah och sen hem lasta av han och så kommer han hata mig och transporter, sen kommer han tycka om mig för han får kärlek och morötter och sen kommer han hata mig igen när jag ska lastträna honom... Och så kommer det vara. Nej han kanske älskar transporten vad vet jag. Vi får se efter lördag helt enkelt! Omg en vecka kvar.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar