torsdag 25 september 2014

Transport!!

Nu har Jakob fått en superfin transport. En kylinge -89. Helt nytt golv och hela transporten var riktigt fräsch! Hade tur att jag hittade den för hade varit inne varje dag i två veckor typ på hastnet och sen så kom jag på att blocket finns ju också så gick in där en snabbis och där hittade den här transporten! 
Bra va? Ska fixa fint och mysigt där inne till Jockis sen när vi ska till Strömsholm i november:) 
Nu kan vi börja lastträna hur mycket som helst :)
Idag gick med med träns och bett på från stallet till hagen. Jakob tuggade på och tyckte det var allmänt skumt med bett i munnen. 
Jag måste googla lite knep på hur jag ska få på tränset på bästa sätt nu för han börjar ju växa om mig på längden och är bra på att ta upp huvudet när man ska pyssla med det!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar