söndag 29 december 2013

Alla dessa åsikter

Alltså jag blir helt snurrig när jag läsar på nätet..
Det började med bett.. Vad ska man ha för bett på sin unghäst... Alltså alla dessa åsikter! Sen tänkte jag kolla vad man ska ha för huvudlag när man ska börja longera... Omg.. Alla vet bäst och alla gör fel och ingen kan och alla är djurplågare......
Det som är självklart för en person är helt åt helvete för en annan.
Tror inte att jag ska kolla för mycket på nätet för allt är tydligen fel... Man får inte göra si och man får verkligen inte göra så.
Det är jobbigt för jag har aldrig gjort det här förut och jag vill inte att det bli fel!

Ska köpa några böcker istället för nätet, för det är bara ett hav av åsikter.

Vet att det är tidigt att börja tänka på sånt nu! Han är knappt ett halvår.. Men jag vill veta vad jag ska göra när jag väl ska börja! Så fram tills dess är det bara att plugga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar