tisdag 3 december 2013

Shopping i globen och kikat på lösdrift

Fredagen tillbringades i globen där det var en del hoppning att kolla på. Väldigt kul!
Man blir så taggad av att kolla när eliten hoppar! Längtar bara mer och mer efter Jakob!
Shoppade en del, för att jag måste ju ha mycket mer stallkläder nu snart när jag kommer att vara i stallet varje dag snart.
Jag hittade två par ridbyxor (bruna och blåa helskodda) satt som en smäck, två långärmade tröjor (blå och grå), två pike t-shirts (vit/brun och brun/vit tror jag. Hittade även en jättefin brun hjälm och bruna ridhandskar och en ryktväska med lite borstar och sånt till... Och blå mössa vantar och halsduk.. Juste ett par bruna gummistövlar också! Mycket brunt men det måste ju passa ihop.. Jag ska bara ha bruna och blåa saker i stallet! Typ!
Ah jag får ta kort och lägga upp sen då..

Idag har Jag iaf varit och kollat på en lösdrift som verkar väldigt bra! Det var stora fina hagar nära vattnet, jättebra skötsel yta med boxar vid behov och en stor ridbana!
Det ligger hyffsat nära också, tror de tog 20-25 min att åka dit.

Bilderna är lånade från deras hemsida! www.stuterinadhammar.se

Ja... nu får jag sitta några månader och vänta på min häst bara!

1 kommentar: