måndag 30 december 2013

Snart

Jag ska fira in det nya året imorgon. Kände ett tag att jag skiter i det. Jag skiter i allt och jag skiter i alla.
Men jag ska fira in det nya året. Och jag ska ha kul när jag gör det, med vilka jag än gör det med..
Sen skiter jag i allt och alla. Nästa år kommer min häst och då är det de som gäller. All min tid och energi ska gå dit. Inte till nått eller någon annan.
Jag känner mig ganska klar med det här...
Jag orkar inte bry mig om någon nåmer.
Förstår ni att jag ska få en häst snart!? Jag förstår det inte! Sjukt.

Min lilla är ju inte så jättelik pappan Baltimore, eftersom att dem inte ens är samma färg! Men om man går längre bak så hittar man lite likheter! Roligt! Speciellt prickarna Jacob har i bläsen, precis som farfar Balou du Rouet, bara att han har några fler, Jacob har bara två;) Tänk vilken fin en han kommer bli!
 More Music L
Baltimore
  
 Balou du Rouet
  
 Baloubet du Rouet





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar