söndag 5 oktober 2014

Lasttränat

Idag har vi börjat lastträna. Det gick väldigt bra. Tillslut gick han in, nästan före mig. Men vi körde utan mellanväg och satte inte fast honom eller stängde igen. Vi ska öva det vi gjorde idag ett par ggr till innan vi prövar att spänna fast honom och stänga dörren. Mellanväggen får vänta lite efter det. Tanken är att vi ska iväg på våran första löshoppning om två veckor! Så vi får se om vi lyckas:) men nu blir det att träna kanske fyra gånger denhär veckan och sen försöka åka runt området en sväng nästnästa vecka.
Alltså jag tror, det känns som att han tar det med ro.
Först gick det hyffsat lätt och sen en gång slängde han sig och stack iväg. och sen när jag fick tag i honom och gick mot transporten igen så gick han bara på och rakt in. Så det var som att han typ okej nu har jag tjafsat klart. Som han har gjort med allt. Han är liksom inte rädd för nått utan han bestämmer sig typ för att inte göra som jag vill bara för att. Och sen när det är klart så är det som att det aldrig var något problem. 
Vi får väl se! På tisdag är det dags igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar