torsdag 2 oktober 2014

Saknar min pålle.

Var inte ute hos honom igår och hinner inte ut idag heller.. Det blir så dumt när man jobbar eftermiddag.. Men idag åker i alla fall mamma ut och borstar på honom! 
Men det här året har gått fort! För nästan prick ett år sen åkte jag och kollade på lilla Jakob som fortfarande var en bebis. Nu har han snart växt om mig på höjden och när han sträcker på sig ser han nästan fullvuxen ut!
Ett år till och sen är det dags att kastrera och sen kan jag börja kolla på något ställe närmre Södertälje så jag hinner ut till pluttis varje dag! 
Det har kommit två styckna åringar till till flocken som verkar ha blivit bra kompisar med Jakob. Dem gnäggade så gulligt efter honom när jag hämtade han från hagen. 
På söndag ska vi lastträna med Unghästtränaren för första gången! Det ska bli såååå kul. Vill att han ska gå in fint i transporten så vi kan åka iväg på en löshoppning snart!:)
Det är ju bara en och en halv månad kvar till Strömsholm nu!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar