onsdag 11 mars 2015

Lite uppdatering då

Och Ture hade ett litet sår på karkeden. det ser ut att ha blivit en sårskorpa nu så inget mer lindade där iaf. Bara en häst att Linda ben på nu! Jakobs har inte läkt än utan blöder lite grann fortfarande. Bara fortsätta linda med alsolsprit. 
Dem är pigga och glada och idioter när det blåser ute. Jag går ju med båda två samtidigt till och från hagen och igår blåste de satan så dem hoppade och studsade för att en vit grej från höbalen hade blåst upp i trädet, som vi skulle gåååååå undeeer hjääääälp. Ah suck. 
Har beställt lite nytt till stallgarderoben nu också. Tänkte börja göra det en gång i månaden nu. Märker att kläderna slits ganska mycket nu när man springer runt i dem varje dag!
Ett par ridbrallor! Sjukt snygga juuu!
Ny väst! Tror jag haft min gamla väst i 5 år. Inte ok. 
Och ett par stilrena stövlar!
Tror jag ska köra på svart/brunt på hjälm skor och hästutrustning. Tycker de e snyggt! Med gröna detaljer då:) snyyyyygt!
I sommar/häst blir det ju lite mer ridning så nu måste man ha bra saker ju:)
Sen köpte jag ordentliga ledrep man andra hakar än karbin! Så dem inte går sönder!!
Men det här är lite som jag önskar mig så nån snäll kan väl köpa? Hästprylar är inte alls dyrt:):) 
Hjälmen vill jag ha i storlek 56. Kostar bara lite över 6000;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar