måndag 17 november 2014

Nervös

Nu börjar jag bli nervös! 
Försöker hela tiden tänka att det är lugnt, för det är ingen tävling och vi åker bara iväg för erfarenheten, ingen press.
Men lite nervös är man ju endå!

Idag tog vi en riktig rykt på Jakob och tvättade ben och svans med shampoo. 
Han fick flätad man nu ikväll och ett täcke på sig.

Benen får vi tvätta imorgonbitti igen men det är inga problem. Och med täcke på så hoppas jag att Jakob håller sig hyffsat ren. Vi måste ju iväg ganska tidigt så har inte hela morgonen på oss att borsta!
Sen ska det bara knoppas lite snabbt och sen drar vi!

Jakob har två små sår på insidan av sina bakben. De ena ser bra ut men det andra, där är han lite svullen. Men förhoppningvis ska det vara okej! En av anledningarna till att han får gå ute inatt. Så han får röra på benen! 
En annan är för att jag pallar inte att han har rullat fast i boxen när jag kommer ut! Nej hagen är bäst. 

Jaa nää nu ska jag sova så får vi se vad som händer imorgon! Eller det vet vi ju, men hur det går! För jag har ingen aning! 
Ska ta så mycket bilder jag kan på skruppis imorgon, inte varje dag han kommer vara såhär välputsad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar