måndag 8 december 2014

Nu så

Nu är papper skrivna så nu kan jag säga att det kommer en ny häst till min familj i mellandagarna!

Han heter Two For One, kallas Ture och är en polskstammad häst. 
Eller han har bara en halv stam då man inte vet vem pappan är, även om det finns misstankar!

När jag tog hem Jakob fanns inga tankar på fler hästar, dem närmsta åren iaf. Men ibland händer det att det inte blir som man planerat!;)

Det ska iaf bli hur kul som helst och känner mig bra mycket lugnare den här gången än när jag skulle få hem Jakob!
Har fått ett helt annat tänk nu när man pysslar med sin unghäst varje dag.
Ture är 7 månader när jag får hem honom och han, liksom Jakob hoppas jag blir en utmärkt tävlingskompis i framtiden!

Jaaja så var det med det. Nu måste jag snart göra om bloggen, med en till stjärna som det såklart kommer skrivas om en del:)
En liten tjuvkik nu. 
Massor av bilder kommer såklart när han flyttat :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar