onsdag 30 april 2014

Valborg

Och jag såg faktiskt en brasa påväg hem från stallet.. Alltid något. Idag borstade jag bara av Jakob, eftersom att det blir en låååång promenad till betet imorgon. Ja betessläpp! Så kul det ska bli:) Och Jockis längtar efter gräset det vet jag, för han dyker ner såfort han ser ett grässtrå från hagen till stallet.... Men satan vad han fäller just nu. Det är såååå tråkigt att borsta, för för det första blir jag lika hårig som han. För det andra får man hur mycker hår som helst i munnen. Och för det tredje ser man aldrig nått resultat. Det verkar ju som att det växer ny vinterpäls över natten!?

Jaaajaa hoppas Jakob blir glad när han kommer ut i nya hagen, för just nu blir han så himla sur på mig och ska bitas när jag drar in honom till stallet för att vi inte har tid att äta allt gräs som finns från hagen till stallet... Tyvärr!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar