söndag 30 mars 2014

Helgen

Jaa alltså jag har inte orkat blogga nått.. I fredags var jag heeelt slut efter jobbet, vi slet som djur. Men i fredags tog jag en sväng ut med Jockis.. Han var jättelös i magen.. Men det blir väl lite så nu.. Pigg och glad iaf! 
Igår gick vi en längre promenad på ca 30 min. Cool kille, inte det minsta rädd och hundarna var med och dem tyckte han bara var roliga, han ville typ springa efter dem haha. Sööt! 
Men när promenaden var klar började jag må skitdåligt! Hade huvudvärk och var yrslig och mådde illa. Därför jag inte bloggade nått igår... 
Idag gick vi också en promenix. Kul att Jockis är så lugn ute. Inga konstigheter liksom!
Ååh idag kom det en ungdom på 10 månader som ska gå i lösdriften! Så himla söt. Imorgon släpps den ut med dem andra! Kul att Jockis får en i sin egna ålder ju!!! 
Hur fin?!
Fick en bok av mamma. Alltså det är ju alltid bra att läsa lite. Alltid fastnar det nått.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar