onsdag 26 mars 2014

Ingen Jakob idag

Hehehe.... Idag har jag faktiskt inte så mycket att säga.. För jag har inte varit i stallet idag. Kunde dock inte hålla mig borsta brån bloggen. Alltså jag behövde verkligen en dag för att hinna laga mat nån gång! Så det fick bli idag.. Jobbar ju eftermiddag så kommer hem 23:00.. Inte så kul att laga mat då.. Meeeeen, ni kan vara lugna. Såg till att mamma åkte ut till pluttis och borsta på honom:) Skulle aldrig låta han stå en dag utan skötsel! Men vet ni hur mycket jag längtar tills imorgon! en dag utan Jockis var nästan för mycket. Ryttareliten då!? Hur bra!? Vill att den ska fortsätta för evigt.. Det är alldeles för lite hästsport på tv! Och jag ÄLSKAR reality. Bästa serien. Så kul att se hur dem lever. Och man blir verkligen taggad på sina egna drömmar. De e bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar