måndag 10 mars 2014

Snällveckan är över

Alltså åååh. Okej, glöm allt som heter spolspilta och lyfta bakben. Fick inte ens in honom från hagen idag. På riktigt?
Han som har varit så snäll en hel vecka. Nu är det slut på det eller vad? Nu var ju alla längst bort i hagen och alla stog och käkade... Så jag fattar väl att Jakob inte är så sugen på att gå ifrån dem då men... Hallåååå. Alltså jag drog i honom, knuffade på honom... Peta under magen och smackade.. Haha alltså han såg typ nöjd ut. det gick inte att rubba han!
Och han var sååååååååå smutsig idag åååh... Jag har sån ångest över att jag åkte hem och han ser ut sådär?!
Haha det där är inte okej. Det där var det smutsigaste hittills och jag får inte in honom? Whyyy? Sen började det bli mörkt.. Det var kört.. Har så dåligt samvete. Äre ok att låta hästen stå ett dygn utan att borta på den? Åh skitgris, kan inte kolla på bilden...
Ni ser han ben va... 
Imorgon ska han in. Han ska borstas imorgon. Han har inget val. Ska åka dirr efter jobbet så jag har tid på mig att lura in honom. Hur kan han inte vilja följa med mig in och mysa?! Imorgon när jag vaknar har den här dagen inte ens hänt. Vi börjar om........... :)

1 kommentar:

  1. åhh men är man bebis får man vara en skitgris (:
    komkoma.blogg.se

    SvaraRadera