fredag 21 mars 2014

Och suck, igen, på människan

Man får tid till att tänka på natten.
Är så trött på alla människor som inte kan glädjas åt andra framgång. Jag har aldrig blivit irriterad på att det går bra för dig, snarare tvärtom. kul om det går bra för så många som möjligt i sina liv. Så lacka inte på mig för att jag lyckas, når mina mål och mår bra i mitt liv! Alla vet att anledningen till att du ser på en eller inte gläds åt andra är för att det inte går bra för dig själv. Alllllaaaa vet att det är så. Ta tag i ditt liv i så fall.. För ingen kommer göra det åt dig.
Kommer ihåg varför jag slutade blogga för hundra år sen nu. Men jag vill ju göra det här dels för min egen del, det är ju kul att ha nått att kolla tillbaka på. Och sen för Jakobs uppfödare för att det kan vara kul att se vad det blir av hennes uppfödning. Sen alla andra som väljer att kolla in här, det är mitt liv ni kollar in i, inte ert, så ni har ingen rätt att vara negativa. Passar det inte så är det liksom ingen som bett er att läsa det jag skriver eller kolla på dem bilder jag lägger upp.
Idag (eller igår blir det ju) så var jag som sagt bara en snabbis ute hos lilla Jockis (ska han aldrig växa? Känns som att han är samma size hela tiden) Fast jag märker väl kanske inte det när jag ser honom varje dag.. Aja imorgon ska jag pyssla med honom ordentligt, det är så kul för han börjar fatta grejen nu, det enda är väl att han inte står hundra procent stilla, men det kan man kanske inte kräva haha. På söndag blir det unghästträning, spännandeeeee. Hoppas Jockis visar sin bästa sida!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar